Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 
Forum Forum o samochodach Strona Główna

szybka Corvette VTG w Polsce!!!

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Forum o samochodach Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat

Który samochód robiony przez VTG jest lepszy?
Audi s4 killer VTG 4x4 turbo
0%
 0%  [ 0 ]
Corvette VTG c3 4x4 turbo
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 0

Autor Wiadomość
radzik
Pieszy
Pieszy



Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Nie 21:02, 08 Kwi 2007 Temat postu: szybka Corvette VTG w Polsce!!!

Oto osiągi tej szybkiej corvetty:

Chevrolet Corvette 4x4 Turbo
Jakie skojarzenia najczęściej budzi takie auto? Klasyk z piękną linią służący do powolnego przemieszczania się po mieście, pucowania pod domem i ogólnie pojmowanego "lansu". W VTG jednak trochę inaczej pojmujemy pewne sprawy. Rozebrane do najdrobniejszej śrubki auto przerobiliśmy zgodnie z panującym ostatnio w VTG trendem: napęd 4x4, sporo ponad 1000KM, lekkie nadwozie i tylko najlepsze istniejące (a czasem nie) amerykańskie komponenty. Efekt? 9.37s - 1/4mili na zwykłym 98 oktanowym paliwie, to dopiero początek drogi. Corvette nadal jest pucowana, z tym, że przemieszcza się już odrobinę szybciej no i lans zmienił swój wymiar. W końcu to jedyny taki egzemplarz na świecie.

OSIĄGI:
1/4 mili: 9.37 sec.

Dokonane modyfikacje:

SILNIK:
Silnik LT1 5.7l z Corvetty C4
Zwiększona pojemność do 6.3l
Kute wał, korbowody i tłoki
Wzmocnione podpory wału
Głowice AFR
Sportowy rozrząd CompCams Xtreme Energy Kit
Turbina Turbonetics Thumper T-106
Zawór upustowy Turbonetics Godzilla
Wastegate Turbonetics Newgen
Orurowanie dolotu/intercoolera VTG
Intercooler KwasMet
Nowy układ chłodzenia z elektryczną pompą wody
Przekonstruowany układ zapłonowy z czterema podwójnymi cewkami
Sportowe pompy paliwa

ELEKTRONIKA:
Komputer sterujący silnikiem typu StandAlone firmy Autronic
Wzmacniacz iskry CDI Autronic
Wskaźniki Defi (boost, EGT, temperatura i ciśnienie oleju)

UKŁAD WYDECHOWY:
Kolektory wydechowe VTG
Układ wydechowy 5" ze stali nierdzewnej VTG

NAPĘD:
Stały napęd na 4 koła - konwersja napędu z GMC Typhoon'a
Dragowa, 3-biegowa skrzynia automatyczna

NITRO:
System mokrego wtrysku podtlenku azotu typu directport firmy NOS +600KM

WNĘTRZE:
Fotele kubełkowe VTG Team
Trzypunktowe pasy szelkowe Sabelt
Klatka bezpieczeństwa
Sportowy bak paliwa

Oto obrazek tej corvetty:




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Forum o samochodach Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin